Ką APIE JUS GALVOJA VISUOMENĖ?
Valdomos reputacijos kuriama vertė gali nulemti iki trečdalio įmonės sėkmės, o nevaldoma gali paveikti ir nesėkmes: klientų praradimą, pasitikėjimo trūkumą, priešinimąsi pokyčiams, sprendimų vilkinimą, finansinius nuostolius, krizes ir kitus nepageidaujamus dalykus. Įmonės reputacija matuojama reputacijos indeksu, apskaičiuotu išanalizavus organizacijos ir respondentų emocinį santykį. Indeksas išreiškiamas skalėje nuo -100 iki 100. Pasirenkant reputacijai kritiškai svarbius įmonių veiklos matavimo atributus, naudojamasi tarptautiniu mastu taikomų reputacijos tyrimų metodikomis ir sukaupta tyrėjų patirtimi.
Tik puikią reputaciją ir aukštą pasitikėjimo lygį turinti įmonė gali:
tapti dar patrauklesne klientams ir numatyti galimybę palaikyti aukštesnę kainą
užsitikrinti užimamos rinkos dalį ir planuoti jos augimą
užtikrinti klientų grįžimą, glaudžių santykių palaikymą ir lojalumą
Ar norite patys valdyti savo reputaciją ar leisite tai daryti kitiems?
įmonių veiklos matavimo atributai
REZULTATAI – augimo perspektyvos ir nauda šalies ekonomikai
PRODUKTAI IR PASLAUGOS – kokybė, kainodara ir dėmesys vartotojų poreikiams
VALDYMAS – verslo elgsena, sąžiningumas
INOVACIJOS – gebėjimas prisitaikyti prie pokyčių ir siūlyti naujoves
LYDERYSTĖ – verslo valdymo praktika, stipri vadovų komanda
DARBO APLINKA – sąžiningi atlyginimai, rūpestis darbuotojais
PILIETIŠKUMAS – įsitraukimas į socialines veiklas ir aplinkosaugą
ESG
Environment, Social, Governance
2022 m. pirmą kartą atliekant tyrimą sieksime pamatuoti ir respondentų nuomonę apie įmonių ir institucijų veiklą siekiant tvaraus išteklių naudojimo, pagarbaus santykio su darbuotojais, aplinka bei atsakingo sprendimų priėmimo.
ATLIEKAME UNIKALIĄ TIKSLINIŲ GRUPIŲ ATRANKĄ
Atlikdami tyrimą ypatingai daug dėmesio skiriame respondentų atrankai. Kiekvienais metais iš naujo įvertiname respondentų sąrašus ir, įvertinę metų eigoje įvykusius pokyčius, juos pildome ir aktualizuojame.
VISUOMENĖ
18-74 metų amžiaus šalies gyventojai
Atrenkami pagal gyvenvietės, amžiaus, lyties ir išsilavinimo kriterijus taip, kad jos atitiktų realų tikslų Lietuvos gyventojų demografijos paveikslą tiriamais metais.
1000 respondentų
SPRENDIMŲ PRIĖMĖJAI
Skirtingų sektorių atstovai, turintys sprendimų priėmimo galią.
Į apklausiamųjų sąrašą pagal nustatytas proporcijas įtraukiame didžiausių Lietuvos įmonių vadovus, viešojo sektoriaus institucijų aukščiausio vadovus, politikus, verslo organizacijų arba asociacijų lyderius, žiniasklaidos įmonių savininkus, ambasadorius.
bent 100 respondentų
NUOMONĖS LYDERIAI
Skirtingų sektorių atstovai, kurie vienu ar kitu būdu gali formuoti visuomenės nuomones.
Atrenkame įvairių sričių ekspertus, nuomonės formuotojus, tinklaraštininkus, žurnalistus, socialinių judėjimų, NVO atstovus, reguliuojančių (valstybinių) institucijų antro lygio vadovus, verslo atstovus, rinkodaros specialistus.
bent 200 respondentų
TIRIAMOS PRIVATAUS SEKTORIAUS ORGANIZACIJOS
Kasmet iš naujo analizuojame tyrime dalyvaujančias įmones. Atsižvelgiame į atitinkamų bendrovių sektorių aktualumą, pokyčius rinkoje ir atrenkame Top 20-40 įmonių, kurios išsiskiria pagal vieną ar kelis iš šių kriterijų:
PAJAMAS
PELNĄ
DARBUOTOJŲ SKAIČIŲ
REKLAMĄ
Įtraukdami įmones į tiriamųjų sąrašą, užtikriname, jog jas būtų galima lyginti tarpusavyje. Mūsų tikslas taip pat yra atrasti organizacijoms ir jų atstovaujamam sektoriui reikšmingas įžvalgas.
DETALIOJI ĮMONĖS REPUTACIJOS ATASKAITA
Įmonė, siekdama į savo reputaciją pažvelgti nuodugniau, turi galimybę užsakyti detaliąją tyrimo ataskaitą, kurioje pateiksime įmonės reputacijos indekso ir svarbių atributų analizę.
Ataskaitoje pateikiame:
detalią sektoriaus analizę
įmonės palyginimą su konkurentais ir sektoriaus vidurkiu
reputacijos indekso pokyčius
kritiškiausius reputacijos trūkumus ir svarbiausias stiprybes
atributų vertinimą
ir pokyčius
rekomendacijas
įmonės reputacijos valdymui
Susisiekime, jei norėtumėte aptarti galimybę dalyvauti tyrime ir sužinoti, kokie veiksmai yra reikalingi jūsų įmonės reputacijos gerinimui