KĄ APIE JUS GALVOJA VISUOMENĖ?
Valdomos reputacijos kuriama vertė gali nulemti iki trečdalio institucijos ar viešojo sektoriaus organizacijos sėkmės, o nevaldoma gali veikti nesėkmes: pasitikėjimo trūkumą, priešinimąsi pokyčiams, sprendimų vilkinimą, finansinius nuostolius, krizes ir kitus nepageidaujamus dalykus. Institucijos reputacija matuojama reputacijos indeksu, apskaičiuotu išanalizavus jos ir respondentų emocinį santykį. Indeksas išreiškiamas skalėje nuo -100 iki 100. Pasirenkant reputacijai kritiškai svarbius institucijų veiklos matavimo atributus, naudojamasi tarptautiniu mastu taikomų reputacijos tyrimų metodikomis ir sukaupta tyrėjų patirtimi.
Tik puikią reputaciją ir aukštą pasitikėjimą turinti institucija gali:
didinti visuomenės įsitraukimą į šalyje vykstančius procesus
paskatinti visuomenės įpročių keitimąsi
didinti atsparumą nesėkmėms ir krizėms
Ar norite patys valdyti savo reputaciją ar leisite tai daryti kitiems?
institucijų veiklos matavimo atributai
REZULTATAI – pasiekti veiklos tikslai, jų orientavimas į pažangos kūrimą
PRODUKTAI IR PASLAUGOS – produktų ir paslaugų kokybė, atsižvelgiant į vartotojų patirtį ir organizacijos poziciją
VALDYMAS – veiklos etika, sąžiningumas ir atvirumas
INOVACIJOS – adaptyvus prisitaikymas prie aplinkos pokyčių ir pažanga diegiant inovacijas
LYDERYSTĖ – vadovavimo organizacijai efektyvumas ir į ateitį orientuotas požiūris
DARBO APLINKA – rūpinimasis palankia darbo aplinka ir sąžiningas atlikto darbo įvertinimas
PILIETIŠKUMAS – teigiamo pokyčio visuomenės gyvenime kūrimas ir atsakingas požiūris į aplinkos išsaugojimą
ESG
Environment, Social, Governance
2022 m. pirmą kartą atliekant tyrimą sieksime pamatuoti ir respondentų nuomonę apie įmonių ir institucijų veiklą, siekiant tvaraus išteklių naudojimo, pagarbaus santykio su darbuotojais, aplinka bei atsakingo sprendimų priėmimo.
ATLIEKAME UNIKALIĄ TIKSLINIŲ GRUPIŲ ATRANKĄ
Atlikdami tyrimą ypatingai daug dėmesio skiriame respondentų atrankai. Kiekvienais metais iš naujo įvertiname respondentų sąrašus ir, įvertinę metų eigoje įvykusius pokyčius, juos pildome ir aktualizuojame.
VISUOMENĖ
18-74 metų amžiaus šalies gyventojai
Atrenkami pagal gyvenvietės, amžiaus, lyties ir išsilavinimo kriterijus taip kad atitiktų tikslų Lietuvos gyventojų demografijos paveikslą tiriamais metais.
1000 respondentų
SPRENDIMŲ PRIĖMĖJAI
Skirtingų sektorių atstovai, turintys sprendimų priėmimo galią. Į apklausiamųjų sąrašą pagal nustatytas proporcijas įtraukiame didžiausių Lietuvos įmonių vadovus, viešojo sektoriaus institucijų aukščiausio lygio vadovus, politikus, verslo organizacijų arba asociacijų lyderius, žiniasklaidos įmonių savininkus, ambasadorius, viešojo sektoriaus ekspertus.
bent 100 respondentų
NUOMONIŲ LYDERIAI
Skirtingų sektorių atstovai, kurie vienu ar kitu būdu gali formuoti visuomenės nuomones. Atrenkame įvairių sričių ekspertus, nuomonės formuotojus, tinklaraštininkus, žurnalistus, socialinių judėjimų, NVO atstovus, reguliuojančių (valstybinių) institucijų antro lygio vadovus, verslo atstovus , rinkodaros specialistus, viešojo sektoriaus ekspertus.
bent 200 respondentų
TIRIAMOS PRIVATAUS SEKTORIAUS ORGANIZACIJOS
Reputacija tampa kritinė, siekiant pasitikėjimo viešuoju sektoriumi, tad ir mes kasmet peržvelgiame tyrimo apimtį ir į jį įtraukiame vis daugiau viešojo sektoriaus institucijų, atitinkančių vieną ar kelis kriterijų:
FUNKCIJŲ SVARBĄ
ŽINOMUMĄ VISUOMENĖJE
PASLAUGŲ MASTĄ
Įtraukdami institucijas į tiriamųjų sąrašą, užtikriname, jog jas būtų galima lyginti tarpusavyje. Mūsų tikslas taip pat yra atrasti institucijoms ir jų atstovaujamam sektoriui reikšmingas įžvalgas.
DETALIOJI institucijos
REPUTACIJOS ATASKAITA
Institucija, siekdama į savo reputaciją pažvelgti nuodugniau, turi galimybę užsakyti detaliąją ataskaitą, kurioje pateiksime institucijos reputacijos indekso ir svarbių atributų analizę
Ataskaitoje pateikiame:
detalią
sektoriaus
analizę
atributų vertinimą ir jų pokyčius lyginant su ankstesniais metais
reputacijos indekso, jei organizacija vertinama ne pirmus metus, pokyčius
kritiškiausius reputacijos taškus, institucijos silpnybes ir stiprybes
reputacijos dimensijų vertinimą ir svarbą institucijai
rekomendacijas
reputacijos stiprinimui
ir valdymui
Susisiekime, jei norėtumėte aptarti galimybę dalyvauti tyrime ir sužinoti, kokia yra jūsų atstovaujamos organizacijos reputacija bei ko reikia jai valdyti.